Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

biuro@rewitwirtualnebiura.pl +48 58 558 47 20

Inwestycje są sposobem na osiągnięcie sukcesu w biznesie, aby móc je przeprowadzić konieczne jest posiadanie środków finansowych. Jednym ze sposobów ich gromadzenia jest oszczędne prowadzenie biura. Podpowiadamy, w jakich sferach można przeprowadzić optymalizację kosztów.

 

Oszczędnie i ekologicznie

Dokumenty drukuje się w każdym biurze. Zakup sprzętu i materiałów eksploatacyjnych do drukowania, a także serwis urządzeń generują koszta, które przy odrobinie konsekwencji można ograniczyć. Przede wszystkim warto drukować tylko te dokumenty, które są konieczne. Wiele firm nie potrzebuje faktur drukowanych, a jedynie w formie elektronicznej. To ogromne oszczędności nie tylko ze względu na koszty drukowania, ale i wysyłek.

Nie da się uniknąć drukowania wszystkich dokumentów, jednak i w tym przypadku można zaoszczędzić. Warto rozważyć np. przejście na papier ekologiczny, pochodzący z recyklingu. To rozwiązanie nie tylko tańsze, ale i mające na względzie ochronę środowiska.

 

W biurze wirtualnym

Jednym z największych kosztów stałych, jakie ponosimy przy jest wynajem biura. Często jest on powiększony o jednorazową inwestycję większych środków na adaptację i modernizację pomieszczenia. Oszczędności w tym zakresie możemy dokonać wynajmując wirtualne biuro. To doskonały wybór dla wielu branż. Doskonale sprawdza się w pracy zdalnej lub w przypadku działalności opierających się na wizytach u klienta. Działalnością, która może z powodzeniem wynająć wirtualną siedzibę jest np. biuro rachunkowe. Z uwagi na fakt, że księgowość prowadzić można w prywatnym mieszkaniu, a dokumenty dostarczać bezpośrednio do klienta, jest to sposób na oszczędne i wygodne prowadzenie biura.

 

Oszczędne dojazdy

Wirtualne biuro to ogromna oszczędność, którą warto wzmocnić optymalizacją kosztów związanymi z przemieszczaniem się. Ogromnym ułatwieniem dla przedsiębiorcy jest leasing auta, dzięki któremu w znaczący sposób można obniżyć kwotę odprowadzanego podatku. Przy wyborze modelu auta warto zwrócić szczególną uwagę na koszta eksploatacji. Ponadto, warto poświęcić czas na wypracowanie strategii oszczędnych dojazdów do kontrahentów. Doskonale sprawdza się w tym wypadku umawianie spotkań jednego dnia w tygodniu, dzięki czemu ograniczamy ilość kilometrów, za których pokonanie musimy ponieść koszt.

 

Outsourcing

Delegowanie części zadań w przedsiębiorstwie innym podmiotom to również recepta na oszczędne prowadzenie biura. Przykładem, który zastosować można w praktycznie każdej firmie jest zatrudnienie firmy zewnętrznej do prowadzenia księgowości.

 

Zlecanie różnych zadań pozwala uniknąć nadmiernego rozrostu zespołu. Dzięki temu oszczędzamy na wysokich kosztach zatrudnienia.

FacebookTab
mojeubezpieczenieTab Proszę o kontakt